IKEA – seminár o textile

4 mar

Na IKEA sa mi páči, že Vás dokáže vždy prekvapiť niečím novým. Stále prichádza so zaujímavým tovarom, ktorým veľmi dobre reaguje na potreby svojich zákazníkov (úmyselne som napísala nie na potreby trhu, ale ZÁKAZNÍKOV). Teraz na jar prináša zase množstvo noviniek. Jednou z nich sú aj aktivity v novom showroome, v AVION Shopping Parku. 
Ide o textilné semináre, kde si možete ušiť napr. šikovnú nákupnú tašku, poťah na vankúš alebo vrecko na diaľkový ovládač.

Dostanete materiál. Nemusíte sa báť,že to nezvládnete Vašu prácu povedú totiž  krok za krokom odborní školitelia. Príjemne sa zabavíte a ešte si k tomu vyrobíte niečo užitočné. Panuje tam dobrá nálada a cítiť úrimné úsilie ľudí, čo si  niečo šijú. Videla som tam nielen ženy, ale na počudovanie i mužov a dokonca aj deti.

Aj ja som sa  takéhoto workshopu zúčastnila na pozvanie z Ikea, a to 15.februára 2013.

Na ilustráciu Vám prinášam pár fotiek, nech sa inšpirujete, kam vo voľnom čase. Tvorivú a hravú zábavu🙂


DSCN6158DSCN6107DSCN6083DSCN6116

DSCN6120DSCN6118

DSCN6153DSCN6189??????????

Pridaj komentár

