Záhradná veranda

28 júl

Keď som ako dieťa chodievala k svojej babke na dedinu, páčili sa mi malé záhradné kuchynky na dvoroch. Chcela som v nich bývať, lebo mi pripomínali domček pre bábiky. Keď som objavila nasledujúcu záhradnú verandu s kuchyňou, spomienky sa mi vrátili. Napriek tomu, že som dospelá, dnes by som ju chcela mať tiež. Je nádherne romantická. Svojou vizážou sľubuje sladký odpočinok uprostred záhradnej zelene. Umožňuje aj príjemné vonkajšie kuchtenie a stolovanie na čerstvom vzduchu. Jej skvostná belosť pôsobí ľahúčko ako letný vánok. Vidiecky štýl zariadenia vracia človeka k jednoduchému a k prírode bližšiemu spôsobu života. Vidieť takýto krásny a do posledných detailov dokonale zariadený objekt  musí človeka zákonite potešiť 🙂

Pridaj komentár

